24 Eylül 2014 Çarşamba

What's Up?





Bugün 25 olduğuma göre,bu şarkıyı buraya koymak şart oldu.Yaş günümü ilk kez çalışarak geçirdim.Durum bu şekildeydi;


Birinci sınıfların beni çileden çıkarması dışında fena bir gün değildi.(Bunların enerjisi hiç bitmiyor mu?) İş biraz daha yoluna girmeye başladı.Fakat ben her daim uykuluyum!! Zaten zayıf,beyaz tenli ve uykulu olmak birleşince ölecek gibi görünmek kaçınılmaz oluyor.Bir de mor göz altlarına bir çözümü olan varsa söylesin bana lütfen.

-Çalışma hayatımın ilk hafta sonu çok güzeldi.İstediğim saatte kalktım,istediğim şeyleri giyip dışarı çıktım.Fakat pazartesi günü çabuk geldi (sigh -_-''') Hafta sonu da durum buydu;


-Geçen çocuklardan biri "Öğretmenim evli misiniz?" diye sorunca anladım ki ben yaşlanmışım dfsffds.

-Bugün sevdiğim bir birinci sınıf öğrencisi "Senden korkuyorum.Saçların kırmızı,cadı gibi." dedi. Resmen üzüldüm. Kalbimi kırdın çocuk!


- Az daha unutuyordum bu aralar mutluluk kaynağım şu ikisi;





-Ve tabi;

"25 years of my life and still
I'm trying to get up that great big hill of hope
For a destination."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder