9 Ekim 2014 Perşembe

Keep running

-Bugün benim için zor günlerden biriydi.Her iş çıkışı yorgun ve açken pes edeceğimi düşünüp ertesi gün işe gitmeme hayret ediyorum.Ben hep tembel,çabuk pes eden bir insan oldum.Bu defa bir şeylerin farklı gitmesi heyecan verici.

-İlkokul çocuklarının bitmez tükenmez enerjisine sahip olmak istiyorum.YA BİR CANLI HİÇ Mİ YORULMAZ?  Bazen derste gürültü yapan bir çocuğa tatlı sözle susmasını söyledikten sonra veya bağırıp çağırdıktan sonra bile hala o hareketini sürdürüyor.O zaman oturup ağlamak istiyorum.Çünkü bunlar bir tane değil biri bağırıp sınıfta koşmaya başlayınca diğerleri de katılıyor.Bir yandan da başka öğrencilerin soru sorup durduğunu düşünün.Tam bir kaos!

-İş yüzünden dış görünüşüm ve saçlarımla tekrar uğraşmaya başladım.(her yıl saç değiştirmek) Benim saçlarım çok ince ve bu yüzden ne kadar istediğim gibi yaparsam yapayım gün içinde dağınık ve saçma sapan bir şeye dönüşüyor.Sekiz buçuktan altıya kadar çalışıyorum.Günün sonunda tabi ki de kötü görünüyorum.Zaten evden çıkana kadar dünyanın en güzel kızı benim bence fjdhgfdg. Sonra ne oluyor bilmiyorum. (Bir de fotoğraflarda o kadar kötü çıkıyorum ki -_-'' )

 Neyse kendime şunları hatırlatarak susayım burada.



-Japon mektup arkadaşlarımdan biri depresyon geçirdiğini ama şimdi iyileşmeye başladığını söyledi.Ona snail mail göndermeyi çok istiyorum.Fakat yiyecek olarak ne göndereceğime karar veremedim.Fikri olan varsa yorum bırakırsa sevinirim. (daha önce türk kahvesi ve çikolata göndermiştim) 


2 yorum:

  1. Ne gönder biliyo musun? Cezerye :)
    Lokum da olabilir ama cezerye daha güzel olur bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cezerye olabilir tabi ama onlara çok tatlı gelebiliyor o tarz şeyler.Daha önce birine lokum göndermiştim oradan biliyorum :D

      Sil