10 Ağustos 2015 Pazartesi

Japonya 1 (Japonya'ya varış ve ilk günler)

Ben güya orada her günümü not alacaktım.Tabi yalan oldu.Bu yüzden her şeyi tekrar kafamda toplayıp yazmam lazım.Bir ay orada kaldıktan sonra dönmek garip bir duygu.Demek ki daha uzun kalsaydım her şey daha zor olacaktı çünkü her şey beklediğim gibi,hatta beklediğimden fazlasıydı.Hayal kırıklığı yaşamadım,bunun için de cidden mutluyum.

Japonya'ya gitmeden bavulumu haftalar öncesinden hazırlarım diyordum fakat gideceğim gecenin sabahı hala bavulu tamamlamakla uğraşıyordum.Çok heyecanlı olduğum için annemden bana pasiflora almasını istemiştim ama evden çıkarken onu da unuttum.Yolculuk hazırlıklarından o kadar yorulmuştum ki gayet sakindim zaten.Daha önce uçağa hiç binmediğim için ciddi korkuyordum.Hava alanında ailem,arkadaşım ve onun ailesiyle beklerken o da biraz gitti.Uçağın yanına gittiğimde de o görüntü çok hoşuma gitti! Arkadaşım "uçağın kanadında niye folyo var?" dediğinde koptuk ve cidden öyle bir şey vardı.Kanadında alüminyum  folyo olan uçakla gittik bildiğin sajdsfdfsf.Uçağın kalkış anı biraz korkutucuydu ama sonra o da o kadar korkutmadı.11 saat yemek yiyerek,uyuyarak ve arada penceredeki görüntüye bakarak geçti (bir ara hava pembe-maviydi ve bulutlar görünüyordu) Japonya'ya gelirken ise yukarıdan böyle yeşil yeşil alanlar görünüyordu.Çok heyecanlandık!  "waaaaa çok güzel!!" " resmen Japonya'ya geldik!" şeklinde tepkiler verdim o sırada ben tabi.

Vee sonunda hep hayalini kurduğum ülkeye vardık!!


Burada fotoğraf çekilmezsem olmazdı ama yüzümden çok saçma bir ifade var.O yüzden stamp yapıştırdım.


Bundan sonra da düşme tehlikesi geçirsem de üzerinde "welcome to Japan" yazan her şeyi çektim bakınız:




Hep bu hayali gerçekleştirdiğimde nasıl hissedeceğimi düşünürdüm.Çok mutluydum ve bir yandan "RESMEN JAPONYA'DAYIM!!!!!" durumunda olsam da bir yandan da bu olağan bir şey gibi geliyordu.Duygularımı anlatmak biraz zor evet.

İlk gün arkadaşım ve misafir ailesinin evinde kalacaktım.Otobüsle bir yere gittik,ailenin babası bizi oradan aldı.Yemek yapmış,onu yedik.Sonra ailenin annesiyle konuştuk.Çok tatlıydı.Ertesi gün bir istasyona gidip,kalacağım guest house görevlisiyle buluşacaktım.Bize oraya nasıl gideceğimizi anlattı.

İlk gece uyuyamam,gözlerim açık tavana bakarım diye düşünüyordum ama uyudum gayet.Sabah da aceleyle evden çıktık,anne bizi istasyona bıraktı.Orada 1 aylık pasmo isimli lanet karttan aldık.Sonraki günlerde bu kart çok paramızı yiyecekti csdjkfhdsf. 

bu tren biletleri bana Spirited Away'i anımsatıyor

Arkadaşımla beraber gitmem gereken istasyona doğru yola çıktık.Bavulu taşımak biraz güç oldu ama hallettik. (son gün yaşadıklarıma nazaran bu hiç bir şeydi bu arada) İstasyona geldiğimizde,kadın bizi hemen buldu.Guest house'umun olduğu yer çok tatlıydı.Cadde üzerinde olduğu ve istasyona çok yakın olduğu için çok şanslıydım.Fakat odam buram buram tatami kokuyordu ve of İNTERNET KABLOLUYDU.Teknolojinin göbeğinde dram resmen! Yanımda laptop da olmadığı için,Shibuya'ya gidip pocket wifi kiralamaya karar verdik.

Shibuya'da woman crushım Kiko

Shibuya İstasyon'unda death note dramasıyla ilgili bir şeyler oluyordu ama anlamadık 

O gün Japonya'daki ilk körimizi yedik.Sonradan bende fena bir bağımlılık yapacak gatcha makinelerinden Sailor Moon asası aldık. TOWER RECORDS'A GİTTİK!! Bütün bunları yaptık ama wifi bulamadık...

Para düşmanı gatchalar


alamadığımız dergiler,dergilerimiz...

Konsere gidemesem de :'D

Beraber trene bindikten sonra belli bir yere gelince ben yurduma arkadaşım Belgin de guest ailesinin evine dönmek üzere ayrıldık.O biraz daha uzak bir yerdeydi. (Unutmadan İyi ki Japonya'ya arkadaşımla gelmişim,o geçen sene de geldiği için bir çok şeyi biliyordu ve o olmasaydı ilk iki gün benim için çok zor olurdu herhalde.Senk yu Belgin!)

Doğrusunu söylemek gerekirse o gün çok da iyi hissetmiyordum.Bunda belki yorgun olmanın,hava değişikliğinin,o anki psikolojimin de etkisi var.Ayrıca Köriyi yedikten sonra başka hiç bir şey yiyemeyecekmişim gibi gelmişti.Ondan sonraki bir kaç günde de iştahım neredeyse kapandı.

Kaldığım yerin olduğu cadde.Bir süre hep böyle yağmurlu ve kapalıydı

Tatami kokulu odama döndüğümde de kendime hayalimi gerçekleştirdiğimi,iyi hissetmem gerektiğini söylüyordum. İnternetimin olmayışına da sinirim bozulmuştu.Aldığım Sailor Moon şeysini açınca kendimi biraz iyi hissettim.


Neyse ki bir süre sonra "JAPONYA SÜPER LAAAN!!!" kıvamına gelecektim.

To be continued...

4 yorum:

  1. Vay be, çok heyecan verici bir durum. Özellikle Sailor Moon asana içim gitti T_T. Sen yazınca ben de gitmiş kadar oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu daha başlangıç desem :D Sailor Moon ile ilgili bir sürü gatcha vardı alamadıklarım benim de hala aklımda. öyle olmasına sevindim (^^)

      Sil
  2. İlk yazıyı okudum sora diğerlerinde. Teşekkürler. :D Bekliyordum bu seriyi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğun için ben teşekkür ederim (^^)

      Sil