29 Ağustos 2015 Cumartesi

Japonya 5 (Asakusa,Karaoke ve Tokyo Skytree!)

Japonya'ya gitmemiz sayesinde dünyanın en şirin çiftlerinden biriyle tanışmış olduk.Japon arkadaşımız ve İngiliz eşi ile ilk görüştüğümüz gün önce Asakusa'ya gittik. (Yalnız evli bir çiftle dolaşınca gezdirilmeye getirilmiş çocuk gibi hissedilebiliyormuş.)

Havanın kapalı ve yağmurlu olduğu günlerden biriydi.Oradaki ünlü tapınağa giderken karşıdan karşıya geçilen yolda birileri Belgin'le beni röportaj yapmak için durdurmaya çalıştı.Biz de kaçarak uzaklaştık resmen.Acaba ne içindi hala merak ediyorum.Gerçi ben dünyanın en heyecanlı insanlarından biri olarak paniğe kapılıp sordukları soruya "hö?" diye cevap verebilirdim.Japonya'ya rezil olmak istemem.


çok kalabalıktı tabi

Tam olarak falımda ne çıktı hatırlamıyorum ama dikkat edersen geleceğin
güzel olacak gibi bir şeylerdi galiba



Çocuk ve şemsiyesi çok hoş değil miymiş?


Oradan da yemek yeyip karaokeye gittk.Belgin'le daha önce iki kez karaokeye gitmemize rağmen ilk kez başkalarıyla karaokeye gidiyorduk ve Japon arkadaşımız da eşi de bu konuda baya yetenekliydi.Biz de sıramızı beklerken biraz gerildik fdsjhfdsjf. Birbirimize biz söylemesek mi falan dediğimizi hatırlıyorum.Neyse ki sonra alıştık ve çok güzel geçti.O gün genelde Jrock ve vocoloid söylendi.Fazla kişiyle karaoke de eğlenceliymiş.

Akşam da benim Japonya'da gittiğim yerler içinde favorilerimden biri olan Skytree'ye gittik.Manzara mükemmeldi!! Işıkları,binaları,ileride bir yerde patlayan havai fişekleri görünce içten içe Japonya'da olduğum için duygulandığım anlardan birini daha yaşadım.








Aslında buraya sabah da gitmeyi çok istiyordum.Eminim ki o zaman da manzara süperdir.Fakat para durumlarından ötürü öyle bir olanağımız tekrar olmadı. (başka bir zamana artık) Bir de gidecekseniz önce Tokyo Tower'a sonra Skytree'ye gidin çünkü Skytree ondan kat kat büyük.Biz tam tersini yaptığımız içi Tokyo Tower o kadar etkileyici gelmedi.

Skytree'den sonra hep beraber Shinjuku'ya gittik.Purikura (onsuz olmaz demiştim di mi) çekilip felaket acıktığımız için tekrar yemek yedik.O gün çekildiğimiz tatlı purikura da şurada. Sonra görüşmek üzere birbirimizden ayrıldık. Japonya'daki anılarımıza eklenen güzel bir gün oldu o gün de.

to be continued...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder