21 Eylül 2015 Pazartesi

Japonya 12 (Book Off,Jump Shop ve Tower Records...)

-Book Off ikinci el kitap,manga,cd,dvd vs satılan süper bir yer.Tokyo'dayken de arkadaşımla en çok gezdiğimiz yerlerden biriydi çünkü bir çok şubesi var.Her birinde de farklı şeyler bulabilirsiniz.Buradan ilk kez cd aldığımda ikinci el olduğunu anlamadım.O derece her şey tam ve temizdi.Fiyatlar ise normale göre çok daha uygun.(yeni olanlar eskilere göre daha pahalı tabi.)



devamlı gidip baktığım Sid bölümü


dvdler

İkinci el gameboylar,oyunlar hatta ateri kaseti bile var

Mangaları da çok uygun fiyata bulabilirsiniz ve genelde onlar da hiç okunmamış gibiler.Ne yazık ki rahatsız etmemek için çekemedim ama bu bölümlerde ayakta manga okuyan bir sürü Japon oluyordu. Resmen orada okuyup sömürüyorlar.

shoujolar

burada jumplar varmış



-Bu arada yine bir book off'ta gezerken yanımdan geçen bir turistin arkadaşına "Now I'm broke mannn" dediğini duydum da gidip "I feel you bro" demek istedim.Buralarda insan bir sürü bir şey almak istiyor.Bazen iki şey arasında kararsız kalıp hangi cd-dvdyi alsak diye rafların orada baya oyalandığımız oldu.Çok özlüyorum ama bitirdin bizi book off!

-Gittiğim dil okulu oralarda olduğu için Tokyo Dome sürekli uğradığımız yerlerden biriydi.Oradaki Jump Shop'u gezmezsek olmazdı.


Eğer One Piece seviyorsanız burada her şey mevcut.Ben iyi ki izlemiyorum (gerçi bi 30 bölüm izeledim bak) ve fanı değilim yoksa paramın yarısını orada bırakıp çıkardım herhalde.


Tek bir karede One Piece bölümünü çekemedim ve daha bir kaç şey daha vardı.Rozetler,kurabiyeler,şeytanın meyvesi (öyleydi değil mi?) şeklinde bir şeyler....



Naruto ve Bleach kısmı



Gintama ile ilgili bir bölüm de vardı ya ben onu niye çekmemişim! Ayrıca sonra gelip alırım deyip alamadığım Ao No Exorcist dosyası aklıma geldi,üzüldüm.

-Diğer bir favori mekanım ise Tower Records'tu.Bir şey almasam da burayı gezmeyi,cdlere bakmayı çok seviyordum.Yoo ağlamıyorum...

Shibuya

Shinjuku Tower Records

ve tabi yine Sid

Bunu keşke alsaydım 



-Bonus olarak da Shibuya'daki Loft mağazası.O sıralarda Shingeki No Kyojin filmi çıkacağı için onunla ilgili bir sürü şey vardı.



Tırnak stickerı ve yüz maskesi

Orada da önce bir kaç yerde daha gördüğüm Sailor Moon eyelinerı vardı ama sorun şu ki ben eyeliner sürmeyi bilmiyorum. (Bu sene kararlıyım öğreneceğim (•̀o•́)ง ) Çok güzel ama değil mi?



Ve şunu da orada gördüm!! (neden güzel şeyler pahalı :''')



Bir-iki yazı sonra bitiriyorum.Şimdilik;

to be continued... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder